BRUGERVEJLEDNING
TIL E-VASKERI

Med e-vaskeri har du altid dit vaskeri lige ved hånden. Du har mulighed for at se dit forbrug, ændre personlige oplysninger, spærre din vaskebrik og meget mere.

E-vaskeri er en brugervenlig app for både beboeren samt udbyderen, og den er med til at gavne hele fællesvaskeriet - og gøre din oplevelse bedre.

Bemærk: ikke alle funktioner er tilgængelige for alle brugere. Dit e-vaskeri indhold afhænger af din udbyders valg. Disse er beskrevet under pågældende afsnit.

PUNKT 1, OPRET BRUGER


PUNKT 2, LOG IND


PUNKT 3, GLEMT PASSWORD


PUNKT 4, HJEM


PUNKT 5, DIT FORBRUG


PUNKT 6, LEDIG NU


PUNKT 7, RESERVÉR


PUNKT 8, MERE


PUNKT 9, OVERFØR PENGE


PUNKT 10, BESTIL BRIK


PUNKT 11, SPÆR BRIK


PUNKT 12, RESERVATIONSREGLER


PUNKT 13, PRISER I VASKERIET


PUNKT 14, ÅBNINGSTIDER


PUNKT 15, MENU


PUNKT 16, LOG UD


PUNKT 17, INDSTILLINGER


PUNKT 18, PRIVATLIVSPOLITIK


PUNKT 19, SEND MIG ALLE MINE INFORMATIONER


PUNKT 20, LUK MIN KONTO

 

 

Billede

HENT E-VASKERI TIL DIN SMARTPHONE

 

Få e-vaskeri til din smartphone, for den bedste vaskeoplevelse i dit vaskeri. Med e-vaskeri har du altid dit vaskeri lige ved hånden, hvor du har mulighed for at se dit forbrug, ændre personlige oplysninger, spærre din vaskebrik og meget mere.

 

 

PUNKT 1

OPRET BRUGER

a)

 

STEP A

Find og vælg dit vaskeri

b)

 

STEP B

Indtast e-mail eller telefonnummer 

(dette bliver dit brugernavn)

c)

 

STEP C

Modtag sikkerhedskode

(hvis ikke, skal du korretkturtjekke dine indtastede oplysninger)

d)

 

STEP D

Indtast din sikkerhedskode og vælg ”send”


 

PUNKT 2

LOG IND

a)

 

STEP A

Indtast log ind-oplysninger

b)

 

STEP B

Klik på log ind


 

PUNKT 3

GLEMT PASSWORD

a)

 

STEP A

Vælg ”klik her”

b)

 

STEP B

Indtast dit brugernavn

c)

 

STEP C

Opret ny adgangskode


 

PUNKT 4

HJEM

a)

 

STEP A

På startsiden kan du se dine reservationer, saldo og priser

b)

 

STEP B

Scroll ned på siden for at se saldo

c)

 

STEP C

Scroll længere ned på startsiden for at se priser i vaskeriet

Siden ”Hjem” har et variabelt indhold, og bliver skræddersyet af din udbyder. Derfor afhænger siden af, hvilke funktioner der er tilgængelige i dit e-vaskeri.​


 

PUNKT 5

DIT FORBRUG

a)

 

STEP A

Vælg ”dit forbrug”

b)

 

STEP B

Se her din nuværende saldo samt sidste periode

c)

 

STEP C

Scroll ned på siden for at se din betalings-historik

Siden ”Dit forbrug” er tilgængelig for alle brugere. Betydningen ændrer sig dog fra "EasyPay"-vaskerier til "Credit"-vaskerier.

 

For et "EasyPay" vaskeri (hvor du indsætter beløb på din vaskebrik) dækker ”nuværende saldo” over beløbet der er tilgængeligt på din vaskebrik og ”sidste periode” dækker over dit forbrug i den seneste periode.

 

For et "Credit" vaskeri (hvor du betaler via huslejen) dækker ”nuværende saldo” over beløbet for denne måned og ”sidste periode” dækker over dit forbrug i den seneste periode.


 

PUNKT 6

LEDIG NU

a)

 

STEP A

Vælg ”ledig nu"

b)

 

STEP B

Ledig nu oversigt

c)

 

STEP C

Ledig nu, detaljeret

Siden ”Ledig nu” er tilgængelig for de brugere, der har et relativt nyt vaskeri. Denne funktion kræver, at vaskeriets maskiner kan opkobles til internettet.


 

PUNKT 7

RESERVÉR

a)

 

STEP A

Vælg "ny reservation"

b)

 

STEP B

Vælg dag & tidspunkt for reservation

c)

 

STEP C

Vælg maskine for reservation og vælg "ok"

d)

 

STEP D

Reservér oversigt med en reservation

Siden ”Reservér” er kun tilgængelig for nogle vaskerier og kan vælges til af din udbyder.


 

PUNKT 8

MERE

a)

 

STEP A

Vælg ”mere”

b)

 

STEP B

Mere oversigt

Siden ”Mere” har et variabelt indhold, og bliver skræddersyet af din udbyder. Derfor afhænger siden af, hvilke funktioner der er tilgængelige i dit e-vaskeri. Den eneste funktion der er gennemgående i alle vaskerier er funktionen ”Spær brik”.


 

PUNKT 9

OVERFØR PENGE

a)

 

STEP A

Vælg "overfør penge"

b)

 

STEP B

Vælg beløb

c)

 

STEP C

Accepter vores betingelser

d)

 

STEP D

Gå til sikker betaling 

(betal med enten kort, Mobilepay & PayPal)

Siden ”Overfør penge” er kun tilgængelig for EasyPay vaskerier som indebærer, at du kan indsætte et beløb på din vaskebrik.


 

PUNKT 10

BESTIL BRIK

a)

 

STEP A

Vælg "bestil brik"

b)

 

STEP B

Udfyld bestillingsinformationen

c)

 

STEP C

Vælg leveringsmetode og beløb

d)

 

STEP D

Modtag kvittering og vælg "hjem"

Siden ”Bestil brik” er kun tilgængelig for EasyPay vaskerier (hvor du indsætter beløb på din vaskebrik) som indebærer, at du kan bestille en vaskebrik når du får et nyt vaskeri eller mister din nuværende vaskebrik.

 

Hvis du i et Credit vaskeri (hvor du betaler via huslejen) mister din vaskebrik bedes du kontakte personen du fik den udleveret af.


 

PUNKT 11

SPÆR BRIK

a)

 

STEP A

Vælg "spær brik"

b)

 

STEP B

Spær brik ved at vælge "spærre"

c)

 

STEP C

Åben din brik ved at vælge "åben"

d)

 

STEP D

Hvis din brik er låst er det fordi, at vi hos Nortec eller dit lejemåls administration har valgt at spærre din vaskebrik


 

PUNKT 12

RESERVATIONSREGLER

a)

 

STEP A

Vælg ”mere”

b)

 

STEP B

Vælg "reservationsregler"

Siden ”Reservationsregler” er kun tilgængelig for de vaskerier, der har funktionen ”Reservér”. Dog er sideindholdet skræddersyet af din udbyder, og næsten ingen reglementer er ens i vaskerier med denne funktion.


 

PUNKT 13

PRISER I VASKERIET

a)

 

STEP A

Find og vælg dit vaskeri

b)

 

STEP B

Indtast e-mail eller telefonnummer 

(dette bliver dit brugernavn)

Siden ”Priser i vaskeriet” er kun tilgængelig for nogle vaskerier og kan vælges til af din udbyder.


 

PUNKT 14

ÅBNINGSTIDER

a)

 

STEP A

Vælg ”mere”

b)

 

STEP B

Vælg "åbningstider"

Siden ”Åbningstider” er kun tilgængelig for nogle vaskerier og kan vælges til af din udbyder.


 

PUNKT 15

MENU

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Indtast e-mail eller telefonnummer 

(dette bliver dit brugernavn)


 

PUNKT 16

LOG UD

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Vælg "log ud"

c)

 

STEP C

Accepter, at du vil logge ud


 

PUNKT 17

INDSTILLINGER

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Vælg "indstillinger"

c)

 

STEP C

Indstillinger oversigt


 

PUNKT 18

PRIVATLIVSPOLITIK

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Vælg ”privatlivspolitik”

c)

 

STEP C

Privatlivspolitik oversigt


 

PUNKT 19

SEND MIG ALLE MINE INFORMATIONER

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Vælg "send mig alle mine informationer"

c)

 

STEP C

Vælg "send mig alle mine informationer"


 

PUNKT 20

LUK MIN KONTO

a)

 

STEP A

Vælg menu-baren øverst i højre hjørne

b)

 

STEP B

Vælg "luk min konto"

c)

 

STEP C

Vælg "luk min konto"

FAQ's

E-VASKERI

For at kunne logge på e-vaskeri, skal du logge ind med dit brugernavn og din adgangskode. Dit brugernavn består af enten din e-mail eller dit telefonnummer. Har du glemt din adgangskode, kan du trykke på glemt password.

Hvis du mangler din aktiveringskode, kan du blot kontakte os. Vi kan nemt finde din personlige aktiveringskode i vores system. Klik her

Kontakt kundeservice

Hvis din vaskebrik ikke er nået frem til din adresse, er det højest sandsynligt posten der ikke har kunne finde den korrekte adresse. Dette kan skyldes, at der mangler navn på din postkasse. Hvis dette er tilfældet, skal du blot bestille en ny vaskebrik.

Bestil en ny

Hvis du gerne vil have en vaskebrik, skal du blot gå til bestil vaskebrik.

Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. Kontakt os for at få dette problem løst.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Hvis du ønsker at blive bruger i e-vaskeri, skal du blot følge vores guide. 

Gå til e-vaskeri guide

KundeService

Få hjælp og svar på dine spørgsmål. Eller få fuldt overblik over ledige vasketider, dit forbrug m.m. med e-vaskeri.

TotalCare™

Hos Nortec ved vi, at et professionelt vaskeri skal være funktionelt, indbydende og omkostningseffektivt. Alt det får I med TotalCare™­ – en løsning, hvor I udliciterer vaskeridriften til Nortec.