OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vores FAQ (frequently asked questions) er ofte stillede spørgsmål, som vi i dette segment har givet svar på. Dette indebærer bl.a. spørgsmål om e-vaskeri, vaskebrikker i Nortec vaskerier samt reservation af maskiner.
FAQ's
E-VASKERI
For at kunne logge på e-vaskeri, skal du logge ind med dit brugernavn og din adgangskode. Dit brugernavn består af enten din e-mail eller dit telefonnummer. Har du glemt din adgangskode, kan du trykke på glemt password.
Hvis du mangler din aktiveringskode, kan du blot kontakte os. Vi kan nemt finde din personlige aktiveringskode i vores system.
Hvis din vaskebrik ikke er nået frem til din adresse, er det højest sandsynligt posten der ikke har kunne finde den korrekte adresse. Dette kan skyldes, at der mangler navn på din postkasse. Hvis dette er tilfældet, skal du blot bestille en ny vaskebrik.
Hvis du gerne vil have en vaskebrik, skal du blot gå til bestil vaskebrik.
Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. Kontakt os for at få dette problem løst.
Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette.
Hvis du ønsker at blive bruger i e-vaskeri, skal du blot følge vores guide.
Hvis du vasker i et credit-vaskeri (hvor du betaler igennem huslejen), burde kunne vaske videre på denne eksisterende brik, hvis du tilmelder dig e-vaskeri med din aktiveringskode. Har du ikke denne aktiveringskode, kan du kontakte vores kundeservice.
Hvis du vasker i et EasyPay-vaskeri (hvor du sætter penge på din vaskebrik), skal den eksisterende vaskebrik blot skrottes - og derefter skal du bestille en ny igennem e-vaskeri. Se hvordan du opretter dig på e-vaskeri på vores guide.
Ja, det kan man godt. Dette kræver bare, at person 1 opretter sig som ny bruger med sit telefonnummer, og person 2 opretter sig som nny bruger med sin e-mail.
FAQ's
BETALINGSSYSTEM
Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke. Kontakt os, for at få det genstartet.
Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette.
Hvis du bliver bedt om at indtaste din aktiveringskode på en aktiv brik, skyldes det oftest en internetfejl eller en briklæserfejl.
Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.
Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. For at løse dette problem bedes du kontakte os.
FAQ's
MASKINER I VASKERIET
Dette kan skyldes manglende internetforbindelse, nedslidte reservedele eller systemfejl i maskinen. Giv os et kald, og så finder vi en løsning.
Du skal selvfølgelig ikke betale for en maskine, hvis den er defekt. Vi kan nemt tilbageføre pengene til din vaskebrik, hvis blot du kontakter vores kundeservice.
Hvis dit tøj ved et uheld er blevet låst inde, kan du nødåbne vaskemaskinen ved at følge vores instrukser.
Dette kan skyldes manglende internetforbindelse, nedslidte reservedele eller systemfejl i maskinen. Giv os et kald, og så finder vi en løsning.
Du kan justere tørretiden ved at trykke på P-knappen flere gange.
FAQ's
VASKEBRIK
Hvis din brik er blevet væk, bedes du spærre din brik samt bestille en ny. Se hvordan, i vores e-vaskeri guide.
Hvis din vaskebrik ikke er nået frem til din adresse, er det højest sandsynligt posten der ikke har kunne finde den korrekte adresse. Dette kan skyldes, at der mangler navn på din postkasse. Hvis dette er tilfældet, skal du blot bestille en ny vaskebrik.
Hvis du gerne vil have en vaskebrik, skal du blot
Dette skyldes oftest, at din brik ved et uheld er blevet spærret i dit vaskeri. Dette kan hurtigt løses, hvis du blot kontakter vores kundeservice.
Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. Kontakt os for at få dette problem løst.
Hvis du bliver bedt om at indtaste din aktiveringskode på en aktiv brik, skyldes det oftest en internetfejl eller en briklæserfejl.
FAQ's
RESERVATION
Du skal slette din reservation, og prøve at starte maskinen. Dette burde virke, hvis ikke, kontakt da vores kundeservice.
Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette.
Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.
Find svaret her
Hvad søger du hjælp til?
Send din besked til kundeservice
Udfyld så mange af nedenstående felter som muligt. Det gør det nemmere for os at hjælpe dig.