OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vores FAQ (frequently asked questions) er ofte stillede spørgsmål, som vi i dette segment har givet svar på. Dette indebærer bl.a. spørgsmål om e-vaskeri, vaskebrikker i Nortec vaskerier samt reservation af maskiner.


 

FAQ's

E-VASKERI

For at kunne logge på e-vaskeri, skal du logge ind med dit brugernavn og din adgangskode. Dit brugernavn består af enten din e-mail eller dit telefonnummer. Har du glemt din adgangskode, kan du trykke på glemt password.

Vi har lavet en guide til nulstilling af adgangskode

Hvis du mangler din aktiveringskode, kan du blot kontakte os. Vi kan nemt finde din personlige aktiveringskode i vores system.

Kontakt kundeservice

Hvis din vaskebrik ikke er nået frem til din adresse, er det højest sandsynligt posten der ikke har kunne finde den korrekte adresse. Dette kan skyldes, at der mangler navn på din postkasse. Hvis dette er tilfældet, skal du blot bestille en ny vaskebrik.

Bestil en ny

Hvis du gerne vil have en vaskebrik, skal du blot gå til bestil vaskebrik.

Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. Kontakt os for at få dette problem løst.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Hvis du ønsker at blive bruger i e-vaskeri, skal du blot følge vores guide. 

Gå til e-vaskeri guide

Hvis du vasker i et credit-vaskeri (hvor du betaler igennem huslejen), burde kunne vaske videre på denne eksisterende brik, hvis du tilmelder dig e-vaskeri med din aktiveringskode. Har du ikke denne aktiveringskode, kan du kontakte vores kundeservice.

Hvis du vasker i et EasyPay-vaskeri (hvor du sætter penge på din vaskebrik), skal den eksisterende vaskebrik blot skrottes - og derefter skal du bestille en ny igennem e-vaskeri. Se hvordan du opretter dig på e-vaskeri på vores guide.

 

Ellers kan du bestille en vaskebrik

Ja, det kan man godt. Dette kræver bare, at person 1 opretter sig som ny bruger med sit telefonnummer, og person 2 opretter sig som nny bruger med sin e-mail.

FAQ's

BETALINGSSYSTEM

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke. Kontakt os, for at få det genstartet.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Hvis du bliver bedt om at indtaste din aktiveringskode på en aktiv brik, skyldes det oftest en internetfejl eller en briklæserfejl. 

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.

Kontakt kundeservice

Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. For at løse dette problem bedes du kontakte os.

Kontakt kundeservice

FAQ's

MASKINER I VASKERIET

Dette kan skyldes manglende internetforbindelse, nedslidte reservedele eller systemfejl i maskinen. Giv os et kald, og så finder vi en løsning.

Kontakt kundeservice

Du skal selvfølgelig ikke betale for en maskine, hvis den er defekt. Vi kan nemt tilbageføre pengene til din vaskebrik, hvis blot du kontakter vores kundeservice.

Gå til kundeservice

Hvis dit tøj ved et uheld er blevet låst inde, kan du nødåbne vaskemaskinen ved at følge vores instrukser. 

Se instrukser om nødåbning

Dette kan skyldes manglende internetforbindelse, nedslidte reservedele eller systemfejl i maskinen. Giv os et kald, og så finder vi en løsning.

Kontakt kundeservice

Du kan justere tørretiden ved at trykke på P-knappen flere gange.

Dowload vores fejlkodeoversigt på linket her. Oversigten hjælper dig med, at lokalisere og definere den fejlkode, der fremvises på dit produkt. Dette kan du bruge, hvis du selv ønsker at løse problemet eller vil hjælpe vores kundeservice på rette spor, når du ringer ind

FAQ's

VASKEBRIK

Hvis din brik er blevet væk, bedes du spærre din brik samt bestille en ny. Se hvordan, i vores e-vaskeri guide.

Gå til guide

Hvis din vaskebrik ikke er nået frem til din adresse, er det højest sandsynligt posten der ikke har kunne finde den korrekte adresse. Dette kan skyldes, at der mangler navn på din postkasse. Hvis dette er tilfældet, skal du blot bestille en ny vaskebrik. 

Bestil ny brik

Hvis du gerne vil have en vaskebrik, skal du blot

Gå til bestil vaskebrik

Dette skyldes oftest, at din brik ved et uheld er blevet spærret i dit vaskeri. Dette kan hurtigt løses, hvis du blot kontakter vores kundeservice.

Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. Kontakt os for at få dette problem løst.

Hvis du bliver bedt om at indtaste din aktiveringskode på en aktiv brik, skyldes det oftest en internetfejl eller en briklæserfejl. 

FAQ's

RESERVATION

Du skal slette din reservation, og prøve at starte maskinen. Dette burde virke, hvis ikke, kontakt da vores kundeservice.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.

Kontakt kundeservice


 

Find svaret her

Hvad søger du hjælp til?

Send din besked til kundeservice

Udfyld så mange af nedenstående felter som muligt. Det gør det nemmere for os at hjælpe dig.