Ofte stillede spørgsmål

For at komme godt i gang med Nortec Go, kan du følge vores guide til oprettelse af bruger

Gå til oprettelsesguide

Din aktiveringskode udleveres af din vicevært eller administrator.

Denne aktiveringskode skal du bruge til, at oprette en bruger på Nortec Go

Følg vejledningen på parkeringspladsen, for at komme bedst muligt i gang. 

Her kommer vi omkring oprettelse af Nortec Go bruger, QR-funktion til gæster og betjening af ladestanderen

Din boligforening kan have enten en kontant eller kredit (husleje) løsning.

 

Hvis der er kontant betaling hos jer, foregår din betaling via din bruger på Nortec Go eller den QR kode du kan scanne på ladestanderen. Via din bruger overfører du penge til din Nortec Go konto, som du bliver afregnet på når du scanner din chip ved standeren. Ved QR betaling registreres dit kort, hvor afregning sker ved endt opladning.

 

Har din boligforening en kredit løsning, så foregår betalingen med din chip. Chippen er aktiveret med en unik kode, som sørger for at dit forbrug afregnes på din husleje.

Du kan altid se dagsprisen på Nortec Go app’en eller ved at spørge din boligforening

Du skal lukke din konto på Nortec Go, og aflevere din brik ved viceværten. Hvis du har penge til gode på din konto, skal du kontakte vores kundeservice, som hjælper med at føre dem tilbage til dig

Et lokationsnr. fortæller os, hvor den præcise ladestander er placeret. Oplys den gerne ved henvendelse til os, så vi hurtigt kan hjælpe dig videre

TotalCare er dén løsning, din boligforening har valgt. 

Det betyder nemlig, at du som beboer altid må kontakte Nortec mellem 8-20, 365 dage om året i tilfælde af spørgsmål.

Ja - den samme brik kan bruges i både vaskeri og ved ladestanderen

Kontakt os

Billede

 

 

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

 

Så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig, hvis du ikke kunne finde svaret online. 

 

Ring til 76 43 70 06 

 

Eller kontakt os via nedenstående kontaktformular

 

 

Send os en besked

Udfyld så mange af nedenstående felter som muligt. Det gør det nemmere for os at hjælpe dig.