RESERVATION AF VASKETID

Hos Nortec ønsker vi at gøre det nemt og bekvemt at reservere en vasketid - uanset om du vil gøre et fra sofaen eller i vaskeriet. Vi forklarer også kort, hvad dine reservationsregler i vaskeriet betyder.


 

RESERVER TID PÅ ET

BETALINGSSYSTEM

STEP 1

For at benytte reservationsmenuen skal du trykke på ikonet, som er markeret på billedet til højre.

STEP 2

I reservationsmenuen får du et overblik over dine eksisterende reservationer, og du kan foretage nye reservationer. Hvis du ønsker at slette en eksisterende reservation, skal du trykke på det røde kryds ud for reservationen.

STEP 3

For at foretage en ny reservation skal du trykke på den grønne pil i nederste højre hjørne. Maskinerne har forskellige farver afhængig af deres status. Røde maskiner er reserverede af andre, blå maskiner er ledige og grønne maskiner, har du allerede reserveret.

STEP 4

For at reservere maskiner skal du trykke direkte på den firkant, der angiver det ønskede tidsinterval.

STEP 5

Efter at have valgt tidsinterval skal du nu vælge en eller flere maskiner. Tryk på hver af de ønskede maskiner så fluebenet bliver grønt og afslut reservationen ved at trykke OK.


 

Billede

NYHED! FÅ STRAKSRESERVATION TIL

E-VASKERI

 

Med straksreservation kan du hurtigt og nemt reservere en ledig maskine - med kun et enkelt klik.

 

Du har et overblik over vaskeriets aktivitet under ”Ledig nu”, hvor du har mulighed for at foretage en straksreservation.

 


 

RESERVER TID PÅ

E-VASKERI

For at kunne reservere en maskine på e-vaskeri, skal du have en bruger. Du kan læse, hvordan du opretter en bruger her.

a)

 

STEP A

Vælg "ny reservation"

b)

 

STEP B

Vælg dag & tidspunkt for reservation

c)

 

STEP C

Vælg maskine for reservation og vælg "ok"

d)

 

STEP D

Reservér oversigt med en reservation

Siden ”Reservér” er kun tilgængelig for nogle vaskerier og kan vælges til af din udbyder.


 

FAQ's

RESERVATION

Du skal slette din reservation, og prøve at starte maskinen. Dette burde virke, hvis ikke, kontakt da vores kundeservice.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.

Kontakt kundeservice


 

Find svaret her

Hvad søger du hjælp til?

Send din besked til kundeservice

Udfyld så mange af nedenstående felter som muligt. Det gør det nemmere for os at hjælpe dig.