
NORTEC
SERVICE
Hurtig, grundig & effektiv service udført af Nortecs egne serviceteknikere
HAR DU BRUG FOR
EN SERVICETEKNIKER?
EGNE SERVICETEKNIKERE
SERVICE ER EN AF
VORES SPIDSKOMPETENCER
Hos Nortec er vi stolte af at have vores egen stab af erfarne serviceteknikere, som hver dag leverer tårnhøjt serviceniveau, og dermed sikrer stabil drift i vaskerierne rundt om i landet.
Hvorfor skal du bruge os?
Vi lægger vægt på at vores maskiner lever så længe, som muligt så du som kunde får mest muligt ud af vores produkter. Derfor er vores maskiner bygget efter et bæredygtighedsprincip med højkvalitetsmaterialer, som støbejern og rustfrit stål. Desuden er alle vores maskiner designet, så vi nemt kan vedligeholde og servicere dem. Vi synes nemlig at det er vigtigt, at værne om de ressourcer vi har til rådighed, for at passe på vores miljø og natur.
Pålidelige serviceteknikere
Som kunde hos Nortec kan du altid regne med at have en servicetekniker lige i nærheden, da vi har sørget for at fordele dem strategisk i hele landet.
Nortec Kundeservice
Er du vaskeribruger?
Så kan du få hjælp her. I vores kundecenter finder du bl.a. brugerguides til vores betalings- og reservationssystemer, du kan se, hvordan du bliver oprettet som bruger i dit vaskeri, du læse vores FAQ med de oftest stillede spørgsmål og meget mere.


BYD VELKOMMEN TIL
TOTALSERVICE+
Totalserviceaftalen er en effektiv sikring mod ubehagelige overraskelser på budgettet. Med en totalserviceaftale lægges indholdet af eftersynsaftalen sammen med fuld service ud over eftersynene – inklusiv reservedele. Der betales et årligt beløb, og herefter foregår al service, eftersyn og vedligeholdelse – uden at du ser en faktura.
SERVICEAFTALENS
FREMHÆVEDE PUNKTER
Akutservice™
- Teknikeren kommer til vaskeriet som næste opgave af kritisk nedbrud (indenfor normal arbejdstid)
Udvidet dækning+™
- Dækker fremmedlegemer i produktet
- Dækker tilkalkning
- Dækker hærværk
- Dækker fejlbetjening
- Dækker fejludkald
Udskiftningsgaranti™
- Gælder produkter under 10 år
- Såfremt reparationen på eksisterende produkt ikke er muligt/rentabelt, dækkes udskiftningen af et nyt tilsvarende produkt


Grundlagt på god service
– drevet af tilfredse kunder
Da Nortec blev grundlagt i 1988 var vores kerneydelse service til professionelle vaskerier. Sådan er det fortsat – det har blot udviklet sig, så vi i dag er en af markedets førende udbydere.
Med afsæt i vores erfaring og den teknologiske udvikling tilbyder vi i dag branchens sandsynligvis bedste serviceløsninger og – i al beskedenhed – flotteste vaskerier.
Den position arbejder vi løbende på at fastholde. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til dit Nortec vaskeri. For vi måler stadig vores succes på kundernes tilfredshed!

”Var kunden tilfreds?” Det spørgsmål skrev grundlægger Tom Steve Madsen på en dymo, som han satte på instrumentbrættet i sin servicebil i 1988. Hermed formulerede han filosofien for virksomheden.

Brian Kvist
chef for internt salg
+45 76 43 70 03 salg@nortec.dkKontakt os for et uforpligtende tilbud
Ring til mig eller udfyld felterne - så kontakter vi dig.