CORONAVIRUS
COVID-19

Læs her, hvordan vi hos Nortec forholder os til den nuværende situation og hvilke forholdsregler vi har taget.

VI ER STADIG KLAR TIL AT SERVICERE JERES VASKERI

Hos Nortec har vi taget alle nødvendige forholdsregler for at sikre, at vi fortsat kan yde rådgivning, kundeservice og vigtigst af alt – servicere vores kunders vaskerier. De danske fællesvaskerier er en vigtig basisfunktion i denne situation, hvor et forhøjet hygiejneniveau er nødvendigt for at nedbringe smitten af Coronavirus. Vi følger derfor løbende myndighedernes anbefalinger for, at du som kunde hos os kan være tryg ved, at vi fx udfører et servicebesøg i jeres fællesvaskeri. På denne side kan du læse mere om, hvilke forholdsregler vi har taget, og hvad det betyder for dig som kunde.

 

Hos Nortec følger vi hele tiden COVID-19 situationen tæt og efterlever naturligvis myndighedernes anbefalinger ift. rengøring og hygiejne.
 

Billede
Billede

De danske fællesvaskerier er en kritisk basisfunktion


Hver dag benytter titusindvis af danskere et fællesvaskeri. For de fleste er det deres eneste adgang til vaskemaskiner og tørretumblere. Dermed udgør vaskerierne en kritisk basisfunktion for, at vi som danskere kan opretholde et højt hygiejneniveau, og dermed bekæmpe den ekstraordinære sundhedskrise vi står overfor. For at vi hos Nortec også i denne svære tid kan opretholde en effektiv drift og servicering af vaskerier, har vi taget en række forholdsregler for at følge myndighedernes anbefalinger.

 

Skal man være bekymret for at benytte fællesvaskerier?

Vi har fået flere henvendelser fra vaskeribrugere, der spørger, om de skal være bekymrede for at benytte fællesvaskeriet pga. en eventuel smitterisiko. Svaret er: Nej, tværtimod. I den situation vi befinder os i, er det ekstra vigtigt, at beboerne får vasket deres tøj, da dette også kan være en potentiel smittebære. Hos Nortec har vi været i dialog med Sundhedsstyrelsen og Statens Serum Institut og på baggrund af det, har vi lavet en vaskeanvisning med 6 gode råd til hygiejnisk tøjvask, som du kan se via nedenstående link.
 

SERVICE MED FORHØJET HYGIEJNE


Er der bestilt service til jeres vaskeri, eller skulle I få behov for det i de kommende uger, så kan vores serviceteknikere uden problemer foretage det planlagte arbejde. Vores serviceteknikere er nemlig instrueret i, hvordan de skal sørge for at holde et højt hygiejneniveau. Derfor benytter vi bl.a. handsker under servicebesøget og som en ekstra service rengør og desinficerer vi alle kontaktoverflader på vaskeriets maskiner og dørhåndtag for at mindske smitterisikoen.

 

Skulle der være behov for øget fleksibilitet for, at vi kan gennemføre servicebesøget, klarer vi også det. Det kan fx være, hvis der skal afhentes en nøgle til vaskeriet eller servicebesøget skal udføres i et bestemt tidsinterval.

 

Har du brug for at bestille service kan du kontakte os på tlf. 76 43 70 10 man-tors 8-16 og fre 8-14. Det kan også gøres online via nedenstående link.
 

Billede
Billede
Billede
Billede

HJÆLP TIL VASKERIBRUGERE


Også i vores kundeserviceafdeling har vi iværksat en række initiativer for at beskytte både vores medarbejdere og brugerne af vaskerierne. Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til betaling, reservation eller vores app, e-vaskeri. Det kan også være, at du skal guides i oprettelsen af din vaskeribruger, og så kan vi selvfølgelig også klare det. Og skulle du bestille en ny vaskebrik eller et vaskekort, er den håndteret forsvarligt med handsker igennem hele processen.

 

Du kan kontakte vores kundeserviceafdeling på tlf. 76 43 70 06 man-tors 8-16 og fre 8-14. Alternativt kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål her på siden.
 

VI MONTERER PLANMÆSSIGT


Har du aftalt en montering med os, kan du forvente, at den bliver gennemført som planlagt. Det samme gælder, hvis du i den kommende periode vælger Nortec som leverandør af en ny vaskeriløsning. Vores montører er ligeledes instrueret i myndighedernes anbefalinger om forhøjet hygiejneniveau, hvilket bl.a. betyder, at vores montører benytter handsker under hele monteringen. Har du spørgsmål til en monteringssag, eller er der særlige forhold, som vi skal tage hensyn til ifm. en montering? Så kan du kontakte vores projektafdeling på tlf. 40 20 01 66

 

For at imødekomme myndighedernes anbefaling afholder vi i den kommende periode ikke fysiske demostrationer i vaskerierne. Det forhindrer dog ikke, at der monteres og opstartes nye vaskerier. Vi ophænger nemlig brugervenlige vægvejledninger i vaskeriet, der forklarer, hvordan maskinerne benyttes, ligesom der også udleveres velkomstfoldere og aktiveringsbreve til alle brugerne, som guider dem let igennem oprettelsen. Og skulle der fortsat være brugere, der har brug for hjælp til at komme i gang med at benytte vaskeriet, sidder vores kundeserviceafdeling klar til at guide dem over telefonen. Vores kundeservice kan kontaktes på tlf. 76 43 70 06 man-fre 8-16 og fre 8-14.

Billede
Billede
Billede

Download vores informationsmateriale


Vi har lavet en plakat, der viser de 6 gode råd til hygiejnisk tøjvask. Download, print og hæng den op i vaskeriet. Så er du med til at sprede budskabet omkring, hvordan man vasker sit tøj mest hygiejnisk og dermed forebygger smitte.

 
Billede
Billede

Skal vi gennemgå jeres nuværende vaskeriløsning? 

- Så book et møde allerede i dag.


Sidder du og arbejder hjemmefra? Eller er der ekstra stilhed på kontoret? Så er det måske nu, at du har tid til at få gennemgået jeres nuværende vaskeriløsning. Vi tilbyder gratis og uforpligtende at gennemgå jeres vaskeri for at give jer det fulde overblik over jeres eksisterende setup. På baggrund af gennemgangen vil vi give jer en status på standen af jeres løsning, ligesom vi vil komme med en række anbefalinger til, hvordan I opnår en optimal drift af jeres vaskeri.

 

Som et alternativ til det fysiske møde tilbyder vi, at du kan booke et videomøde med en af vores konsulenter. Du kan booke et videomøde ved at kontakte os på tlf 76 43 70 03 eller skrive til salg@nortec.dk. Vi skal nok stå for den tekniske opsætning og indkaldelse til mødet, så det eneste du skal gøre, er at følge linket i den mødeindkaldelse, du modtager. 

 

På videomødet kan vi bl.a.:

  - Lave en produktpræsentation
  - Præsentere og uddybe et købstilbud
  - Gennemgå og forklare et tilbud om udlicitering af vaskerier
  - Rådgive omkring optimal vaskeridrift
  - Og generelt svare på eventuelle spørgsmål

HAR DU STADIG SPØRGSMÅL?

Udfyld felterne herunder - så kontakter vi dig for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig.