BETALING I VASKERIET

Hos Nortec har vi mange typer kunder - og dermed også mange forskellige betalingsmetoder. Læs herunder mere specifkt om betalinsgmetoden i dit gamle, nye eller kommende vaskeri.

EC FLEXTOUCH G2
BETALINGSSYSTEM

Mange års erfaring inden for vaskeridrift og studier af brugeradfærd og funktionalitetsbehov er integreret i designet og funktionaliteten i vores FlexTouch betjeningspanel og system. Teknologien i FlexTouch systemet inkluderer markedets førende fuldblods elektroniske touch screen løsning, der byder på en unik brugervenlig og enkel betjening.

Systemet sikrer såvel kunder som vaskeriejer et let, hurtigt og fejlfrit vaskeri system i kombination med en optimal integration af et betalingssystem til administrationens afregning af forbruget via huslejen.

Billede
Billede
Billede
Billede

NORTECPAY
BETALINGSAPP

NortecPay™ er en betalingsapp til vaskerier, som gør det nemt, sikkert og hurtigt at gennemføre en betaling.

Når du har betalt med NortecPay™ skal du efterfølgende vælge program på den betalte maskine, og trykke start.

4 FORSKELLIGE UDGAVER AF
MØNTAUTOMATER

Automaterne er robust konstrueret og giver en simpel og brugervenlig styring af eksempelvis vaskerimaskiner, kaffeautomater og solarier.

Billede
Billede
Billede
Billede

EASYPRO
BETALINGSSYSTEM

EasyPro er den første generation af Nortecs betalingssystemer. Dette betalingssystem fungerer som et betalings- og informationssystem, som betjenes med vaskekort. Dette produkt forhandles ikke længere hos Nortec.

FAQ's

BETALINGSSYSTEM

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke. Kontakt os, for at få det genstartet.

Hvis reservationstiderne og/eller reservationsreglerne er ændret i dit vaskeri, er det fordi din administration eller bestyrelse har besluttet dette. 

Hvis du bliver bedt om at indtaste din aktiveringskode på en aktiv brik, skyldes det oftest en internetfejl eller en briklæserfejl. 

Dette kan skyldes mange ting. Først og fremmest skal vi prøve at genstarte betalingssystemet. Herefter burde systemet virke.

Kontakt kundeservice

Dette skyldes oftest, at der har været fejl i internetforbindelsen i vaskeriet, eller at du som bruger har mere end én e-vaskeri-bruger. For at løse dette problem bedes du kontakte os.

Kontakt kundeservice


 

Find svaret her

Hvad søger du hjælp til?

Send din besked til kundeservice

Udfyld så mange af nedenstående felter som muligt. Det gør det nemmere for os at hjælpe dig.