Cover image

Alt du skal vide om jeres fællesvaskeri

Et nyt TotalCare-vaskeri gør hverdagen lettere for jer og jeres beboere. Denne digitale håndbog samler vores erfaringer, viden og support ét sted, så I altid kan finde hjælp, når I har brug for det. Hos Nortec handler det om tryg drift, høj kvalitet og god service – hver dag.

Her finder du:

Jeres løsning

Hvad er inkluderet i aftalen?

En god brugerstart

Hvordan skal I håndtere beboerne?

Service & support

Hvem skal I kontakte for hjælp?

Cover image

FAQ

Hvad er de mest hyppige spørgsmål?

Om Nortec

Hvem er det lige Nortec er?

Kontakt

Har du spørgsmål nu og her?


En nem hverdag

Med TotalCare er vaskeridriften udliciteret til Nortec. Vi står for at holde maskinerne kørende og brugerne glade. Dog har vi brug for en hjælpende hånd, til de få, små hverdagsopgaver:

Nortec

Vi sørger for...

Jer

I hjælper med...

Vores løfte

Fri service med reservedele

Fri brugersupport

Vagtordning fra kl. 8-20, 365 dage om året

Forsikring af vaskeriets maskiner

Minimal administration

Hverdagsopgaver

Rengøring af vaskeriets lokaler

Brugerne renser maskinerne

Bestil vaskemidler på shop.nortec.dk

Jeres aftale

Jeres vaskeri har EasyPay som brugerbetaling. Her optanker beboerne løbende deres digitale pung – den såkaldte wallet – med valgfrie beløb, som de kan bruge i vaskeriet. Dette sker via e-vaskeri (app eller computer). Se her, hvad I skal gøre for beboerne:

  • Opstart af nyt vaskeri
    Hvis I har fået et nyt vaskeri skal I bare sende “Bliv vaskeribruger”-flyeren til alle beboere.

  • Tilflytninger
    Nye beboere i er selvkørende fra start. De skal oprette sig i e-vaskeri appen eller på e-vaskeri.dk. Herefter kan de bestille en brik eller bruge sin QR-kode med det samme. I skal sende “Bliv vaskeribruger”-flyeren til den nye beboer.

  • Fraflytninger
    Når en beboer fraflytter skal de aflevere sin vaskebrik og lukke sin konto på e-vaskeri.

En god brugerstart

Det er vigtigt, at vaskeriets brugere får en god start og bliver hjulpet godt i gang. Heldigvis, skal I ikke gøre meget for at opnår dét. Brugerne opretter selv en konto hos Nortec og vælger, hvordan de ønsker at blive genkendt i vaskeriet:

Cover image

Standard

QR-kode

Identificering med QR-kode

Det er nu muligt at bruge en unik QR-kode til at identificere sig på vaskeriets betalingssystem. Denne oprettes automatisk i forbindelse med brugeroprettelsen i e-vaskeri og er aktiv med det samme.

Vaskebrik

Identificering med vaskebrik

I mange år har vaskebrikken været en nødvendighed for beboeren. Her bruger du en fysisk brik med en RFID-chip der nemt og hurtigt identificerer brugeren, på vaskeriets betalingssystem. Denne metode har op til 8 dages leveringstid.





Hyppige spørgsmål

Få svar på de mest hyppige spørgsmål i opstarten af nyt vaskeri.

Cover image


Hvordan kan vi hjælpe?

Vi sidder klar til at hjælpe og lytte, alle ugens dage. Bare udfyld formularen herunder, så vender vi retur til dig hurtigst muligt.

Din besked er sendt

Tak for din besked. Du hører tilbage fra os hurtigst muligt.

Vi gemmer udelukkende dine oplysninger, så vi kan besvare din henvendelse. Læs i vores persondatapolitik, hvordan vi behandler dine persondata.

Cover image

Cecilie Stubbe Jensen, kundeservicechef

27 29 22 30