Her finder du:
Jeres løsning
Hvad er inkluderet i aftalen?
En god brugerstart
Hvordan skal I håndtere beboerne?
Service & support
Hvem skal I kontakte for hjælp?
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er de typiske scenarier?
Om Nortec
Hvem er det lige Nortec er?
Hils på EasyPay
Jeres vaskeri har EasyPay som brugerbetaling. Her optanker beboerne løbende deres digitale pung – den såkaldte wallet – med valgfrie beløb, som de kan bruge i vaskeriet. Dette sker via e-vaskeri (app eller computer).
Opstart af nyt vaskeri
Tillykke med jeres nye Nortec-vaskeri! Nu skal I ikke gøre meget andet, end at sende/udlevere “Du har fået nyt vaskeri”-flyeren til alle beboere.
Tilflytninger
Nye beboere i en EasyPay-løsning er selvkørende fra start. De skal oprette sig i e-vaskeri appen eller på e-vaskeri.dk. Herefter kan de bestille en brik eller bruge sin QR-kode med det samme.
I skal sende/udlevere “Kom godt i gang med vaskeriet”-flyeren til nye beobere.
Fraflytninger
Når en beboer fraflytter skal de aflevere sin vaskebrik og slette sin bruger på e-vaskeri.
En god brugerstart
Det er vigtigt, at vaskeriets brugere får en god start og bliver hjulpet godt i gang. Heldigvis, skal I ikke gøre meget for at opnår dét. Brugerne opretter selv en konto hos Nortec og vælger, hvordan de ønsker at blive genkendt i vaskeriet:
Service & support
Find svaret online
Vores kundeserviceafdeling har lavet et hjælpecenter, der nok kan besvare dine spørgsmål. Her vejleder vi både brug af vores løsninger men besvarer også de udfordringer, der måtte opstå undervejs. Prøv det selv!
Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
Her finder I svar på de mest almindelige spørgsmål om drift, betaling, brugere og service. Det er den hurtigste vej til hjælp, når I står med et spørgsmål i hverdagen. Søg efter emnet, og få svar med det samme.
