Nyt forretningsområde. Samme gode service

Høj kundeservice har været vores varemærke siden 1988. Både når vi laver vaskerier og ladeløsninger. Vi forstår vores kunder og anerkender værdien af professionel brugersupport og driftssikkerhed i det daglige.

Cover image

“Var kunden tilfreds?”

“Da jeg startede virksomheden i 1988, satte jeg en dymo på instrumentbrættet i min servicebil med teksten ”Var kunden tilfreds?” Den kompromisløse tilgang til kundeservice er fortsat i centrum.”

- Tom Madsen, stifter af Nortec.

Altid i nærheden

Vi har et team med over 45 serviceteknikere til at dække Danmark. De kører med glæde til alle kroge af kongeriget, så I er sikret en hurtig og kvalificeret hjælp, uanset hvor I holder til.

Landsdækkende team af egne serviceteknikere

Cover image

Cover image

Altid på lager

Reservedele

Specialuddannet i ladestanderservice

Cover image

Må man klappe af sin egen kundeservice?

VI får lyst til det. For hvert år modtager vores 11 skarpe hoveder i kundeserviceafdelingen i Vejle over 50.000 spørgsmål om stort og småt. Med overblik og omhu får de løst problemet eller guidet de kære kunder sikkert videre. 9 ud af 10 får endda hjælp her og nu.