Nortec har overtaget

Sanivas vaskeriaktiviteter

- men serviceniveauet er til at (gen)kende

Læs mere herunder

Leder du efter Vasketur?

Fra d. 1. januar 2022 overtog Nortec alle Sanivas vaskeriaktiviteter og de medarbejdere, der beskæftiger sig med vaskeriløsninger. Og hvad betyder det så for jer? Ikke noget – forstået på den måde, at vi stadig er klar til at servicere jeres vaskeri og hjælpe med nye, bæredygtige løsninger. I kan nemlig forvente den samme gode service, som I altid har været vant til.

 

Nortec er en 100% dansk, familieejet servicevirksomhed. Siden 1988 har vi beskæftiget os med professionelle og kundetilpassede vaskeriløsninger. Vi har hovedkontor i Vejle og en afdeling i Brøndby, hvorfra vi kan dække hele Danmark. Vi har vores egen landsdækkende serviceafdeling med dygtige, specialiserede serviceteknikere med mange års erfaring. 

Vores kundeservice sidder hver dag klar på telefon, mail og chat til at tage hånd om din henvendelse og vores erfarne konsulenter kan rådgive om moderne, bæredygtige og tilpassede vaskeriløsninger med brugeren i centrum.

 

Herunder har vi samlet de mest aktuelle sider fra saniva.dk, hvor du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål og komme godt videre.

 

Vi ser frem til at yde en god service for jer!

Billede

01

 

Vasketur hedder nu Vasketid

 

Det I kender som Vasketur, hedder nu Vasketid - men er helt det samme. Vi har nemlig samlet flere løsninger under navnet Vasketid, så vi kun skal fokusere på at optimere en platform til glæde for brugerne. I har stadig adgang til de samme smarte funktioner: reservér vasketider, overfør penge til din brik, se åbningstider i vaskeriet og meget mere.

 

02

 

Lad Nortec tage hånd om jeres fællesvaskeri

 

Et vaskeri skal være bæredygtigt, funktionelt, indbydende og omkostningseffektivt. Og så skal det leve op til jeres behov. Vi etablerer jeres nye vaskeri fra bunden. Vi indretter lokalet med nye, brugervenlige maskiner i høj kvalitet og smukt design. På den måde får I en optimal løsning. Og hvis I allerede har et vaskeri, kan I trygt overlade driften til os.

 

Uanset hvilken løsning, I vælger, sikrer vi, at I får optimal drift af jeres vaskeri. Vores landsdækkende team tager hånd om reparationerne, vedligeholdelsen og jeres brugere. Det er ganske enkelt. Vi kalder det TotalCare

 

Billede
Billede

03

 

Professionelle produkter med minimalt vand- og energiforbrug

 

Vi tror på, at teknik og æstetik kan forenes. Ganske enkelt. Vi tror på holdbarhed og tidsløshed. Tag et kig på vores produkter og se om du er enig.

 

04

 

Bestil service

 

Hvis driften i jeres vaskeri bliver forstyrret, skal I fremover bestille service hos Nortec. Dette kan gøres på telefon, mail eller ved at udfylde en kontaktformular.

 

70 256 256

service@nortec.dk

 

Billede
Billede

05

 

Et kundeservice univers, der er til at forstå

 

Vi har lavet et kundeserviceunivers til dig, der ønsker at finde svaret selv. Det omfatter bl.a. spørgsmål og svar til apps, vaskebrikker, produkter og service. Derudover finder du også vejledninger, der gør, at du kan komme godt i gang med at bruge vaskeriet.

 

Gå til kundeserviceuniverset

 

 

Ønsker du personlig betjening?

Vi har en dedikeret kundeserviceafdeling, der sidder klar til at besvare dine spørgsmål. Kontakt kundeservice på 70 256 256 eller kundeservice@nortec.dk man-tors 7.30-16 og fre 7.30-14.

06

 

Er du vant til at bestille vaskemidler hos Saniva?

 

Så er der ingen bekymring - for den del har vi også overtaget. Vi har nemlig samlet sæbe, skyllemidler, blegemidler, tilbehør og rengøringsprodukter på én webshop. Besøg den, og se udvalget. Hvis I har spørgsmål hertil, kan I kontakte os på 70 256 256 eller service@nortec.dk.

 

Billede

Er du bruger af vasketid.dk?